Lite råare ute.

Ja idag va de små grått ute som igår, fast lite sol lyser igen, får se va de blir av de längre framåt dagen.

Har ial. lämnat Tobias på dagis nu, gick väl inte så värst bra då han är extremt mammig, stog vid staketet och va lessen.
Usch då känns de som man lämnat de i ett fängelse, men vet ju att de blir bra sedan när jag är helt utom synhåll.
Fick en vädjan av förskolefröken om att vi fick gärna hämta hem de tidigare idag då de skulle få över 11 barn från en annan avdelning.. Visst hämtar hem han gärna tidigare då jag gillar att ha han hemma och mysa den tid vi har tillsammans, men just nu när jag har så nära till BF känner jag sammtidigt att jag vill verkligen utnyttja var sekund till att bara va och vila. Ugga bugga får dåligt samvete bara av tanken.. Men inser att vila är ett måste kan inte va 200 hele tiden heller, de funkar inte.

Får vår bänkskiva idag med , hoppas att leveransen kommer efter gubben slutat så han kan springa och öppna bommen där nere på gården, annars blir de ett jävla springande för mig.. Menar ja har ju så lätt  att kuta upp & ner med en 3 åring med just nu, bor ju bara på 3:dje våning utan hiss *ler*

Ska små pyssla idag men med bara sådant som roar mig, de är ial. va tanken är och sen åter bara vara och slappa.

Ne kommer inte på nått mer att blogga, ska kika runt lite snabbt på nätet innan ja hittar på nått.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0