Trött och åter trött ...

Fy så här trött som jag varit nu de sista dagarna är de värsta jag varit med om tror jag.
Men hoppas att de blir bättre , får vila en del nu när jag äntligen får ha min älskade man hemma en vecka.
Han har tatt en vecka pappaledigt inför BF och för att få tid ihop med mig och Tobias innan vår nyblivna familjemedlem landar med storken *ler* Längtar massor nu efter bebis, va inne på babyproffsen och inhandla ett lakan till vaggan.
Så snart ska den boas och bäddas =)

Annars är allt toppen, lider med dem som förlora sina hem nu nere i Ryd under dagen vart en rejäl brasa.
Vart ial. lättad över att höra att de va grannhuset som brann till mina brorsbarn , hjärtat stanna när jag hörde adressen på radion. Usch , många tankar som for i skallen men tur att ungen svara snabbt när jag ringde så ja kunde andas igen .

Brann ju i samma område förra veckan och då va de en barndomskompis lägenhet som totalt brann ner,
fy för att behöva va med om något sådant..
Tänker på dessa personliga saker som man inte kan ersätta som foton m.m
Ne fy lider med var och en som blir drabbade av något sådant.

Snart kommer sonen hem, gubben hämtar han idag så jag slipper gå och får vila lite extra.
Älskar min familj så fruktansvärt mycket, är så lycklig över att få va fru till min man och mamma till sonen och snart mamma till lilla sprattel som ligger i magen och bökar =)

Ha de fint alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0