Träffad..

                               Söt tröst nalle
Av spya träffades jag av i morses stackars Max mådde illa.
Men om han är magsjuk kan jag inte säga , han åt 200ml välling vid 5 tiden sedan en stor portion
med gröt 2 timmar senare sedan busa med storebror så får se va som sker under dagen.
Han har ingen feber ial. ingen nu när jag la honom så får se när han vaknar vad som sker.
Det går ju fort. magsjuka på dagis så han kan ju fått de där när vi hämtat storebror ...

Annars idag..
Ska posta lite ...
Handla mat ....
Luciafirande på förskolan Tobias ska va tomte i år ....
Tvätta ...
Kolla paket till brorsdöttrar...

Ja de är väl dagen i ända kan säker bli mer eller mindre de får vi se...

Tänker på S med hoppas att du får hjälp och börjar finna mer ljusglimtar.
Som ja skrev i kommentaren på din blogg även om jag inte alltid är synlig
så finns jag där på ett eller annat vis.

Jo en sak är de någon som tänkt på hur tyst det har blivet om svininfluensan?
Va har skett va vågen inte så farlig som man tänkt sig varför har de tystnat för vågen ska ju växa mer nu under jul sägs det ju ial. sas de tidigare har influensavågen stannat av.
Läste idag i vår tidning SLA att 7 kändisar ska blogga om att uppmana yngre mellan 15-30 år att ta
svininfluensa sprutan en uppmaning till mana på osäkra.
Vi tillhör gruppen som gett barnen & ska ta den själva men är fruktansvärt osäker
på detta vaccin och ogillar de men va de som hade mest possitiva mot negativa när vi la alla tankar i
vågskålen ....

Ne nu ska jag kika vidare men kommentera gärna kul och se om nån läser bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0