Varmt !

Ja här hemma står fan de still i lght, trots att vi har öppet! Sitter och kikar just nu på LaInk älskar de programmet. Har spånat fram mina nya tattos som ska sättas.. Max namn är först ut de ska alexander göra . Sedan en på foten - Kattis vore kul om du ville göra den =) Sen ska en upp på ena skuldran sen är de att fylla i min gammla tatto och förstora upp ett större motiv den ska alexander få skissa tror ja.. Hmm bara skrammla iop pengar till alla med *ler* Helgen har varit toppen nere i husvagnen som alltid. Snart går peter på semester och då ska vi va där nere typ 4 veckor =) Annars va ska jag skriva , allt är ju så toppen som de bara kan bli <3 Dock jävligt pissigt sur på vissa personer, erat iq ligger under de normala och ni ska kalla er vuxna...Sen finns de andra saker som stör mig som fan , men de behöver inte skrivas ut här..Men klaga fan inte människa ger man sig in en lek får man fan tåla den.. Resonerar så jävla sjukt , hur jobbigt **** är osv.. Endel är född till klagare verkar de som men men... Sen skaffa er inte barn om ni inte orkar ta hand om dem ! Åååå !! Nu ska ja gosa med Max som vaknat de är kärlek de mina pojkar! Puss

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan

hur har du det? vad har hänt som du tänker på inlägget?



kan väl höra av dig om ni får tid ses någon dag.



Kramar S

2009-07-07 @ 14:21:40
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0