Måndag

Vardag igen då , gubben jobbar och de är såå trist!

Uppdatering ang. natten då Tobias va utan blöja.
De gick helt okej , en olycka skedde när han kom över dock även vårt fel.
Valde att prova att inte väcka han för att kissa vid 22-23 tiden utan att han skulle få sova tills han vakna och kissa då.
De funka ju inte så provar att väcka han för kissa vid en halv elva och se om de funkar bättre.

Han kissa ju inget mer under natten , utan kissa efter 8 typ så han behöver upp en gång för kissa.

Rolig blogg för er läsare va hahah

Ont i halsen har jag med och ont i skallen och värker i öronen attans ja hatar att inte va på topp!
Tvättar som vanligt gör ju inget annat haha

Max sover och Tobias vill ha en isglass ska nog ge med mig på de är sugen själv när halsen kliar.
Kanske ta en kopp pepparmint thé oxå eller ja senare till fikat .

Rösta ni igår ?
De gjorde inte jag , kommer aldrig kunna ge ett bra till skäl att varför ja intre gjorde det.
Är rätt insatt i frågorna vet hur jag står politiskt men andå är jag så trött på val blir ju inte som man tänker ändå.
Dagen då de är dax för att rösta för ny regering är jag först i röstkön.
Och inte kommer ja rösta för Reinfelts fördel , nej jag är ingen Moderat deras intressen delas inte av mig.
Ja då vet ni de om mig ial.

Nej ska hämta en glass till oss och ha picknick på vardagsrumsgolvet =)

Vore nice med lite kommerntarer lämna spår efter er ni som  är inne och läser lite roligt och se om de finns fler än
bara vännerna som är in och läser...

Puss & Kram syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0