Lördag & på topp =)

Ja allt bara känns så där underbart!
Skönt väder ute vilket gör ju att man blir ju så pigg !

Har rakat benen nu på morgonen & duschat , spelar Metallica just nu fan så bra de är.
Suttit och kikat efter lite olika bilder på tatueringar, längtar till nästa gadd , men den blir när jag slutat amma.
Älskar tatueringa och de bästa är ja fått med mig mamma på detta hehe
Hon satte sin första tatto förra sommaren, så coolt.
Sitt namn på underarmen så de syns framåt, svårt att förklara kanske kan läga upp bild på bdb för de nyfikna =)
Så fort ja kan så ska vi bege oss till vår tatuerare , helt underbara killar, dock pratar de bara engelska vilket ja tycker ä svin kul när man ser mamma som ett frågetecken hehe jag glömmer ju översätta =)
Önskar bara att gubben kunde få detta intresse förösker få han till att gadda sig får se om jag kommer lyckas,
han tycker de ä snyggt dock inte med många vilket ja älskar hehe
Men de är tur att man är olika, man kan inte va helt lika skulle nog bli lite tradigt.

Ne dax och sluta .

Kommentarer
Postat av: Tösa

Öhm.. jaha å Tanta hon e vigast istan antar ja =P

Ja kunde knappt ens ta på mig strumpor när ja va gravid å du rakar bena din dåre =P

<3 <3 <3

2009-03-22 @ 16:03:50
URL: http://www.nogg.se/Lucky13
Postat av: sara

kan inte du maila mig om det går komma åt din bdb utan vara medlem?



kramar Sara och Alva

2009-03-22 @ 19:39:00
URL: http://www.nyttlivnyadagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0