Tiden tickar på...

Yes, nu återstår de 25 dagar till BF så jäkla spännande.
Får se om bebis stannar tills dess eller kikar ut tidigare, har endel som gissar på tidigare dock ;-)
Men om bebis väljer att stanna till Bf så är jag lika glad för det, bara vi får en frisk knort så kommer ja inte klaga.
Men visst vore de skönt om bebis kom , känner mig smått otymplig som en elefant i glashus *ler*
Denna graviditet har skillt sig något kopiöst mot när jag vänta Tobias.
Med han spydde jag till v.12 & denna grav. till v.18 , fick foglossning i v.16 med denna och extremt mycket " mensvärk" och sammandragningar denna gången. Men Tobias hade jag inget sådant då vakna jag vi 05 av första värken och 3 timmar senare va han ute. Med Tobias gick jag upp tot. 15 kg och denna graviditet har jag gått upp 7kg.
Men hjärtljuden och SF-måtten är identiska med varandra så ska bli så intressant och se va som bor i magen =)

Igår va vi och klippte Tobias hos Anida som va lika duktig som alltid och Tobias satt så redigt så de vart en toppen klippning. Idag ska hans morbror dit och klippa sig berätta hon.
Ska väl göra sig fin bror min då han och hans fru ska med deras kompisar till Riga på shopping weekend.

Ja de vart en längre blogg, kommer inte på så mycket mer som kan skrivas ner som är värt att skrivas om..
Ne kika lite snabbt på nätet innan min äslakde man kommer hem *love him*

Ha en skön dag alla som kikar in !

Kommentarer
Postat av: Jennie*-

Hehe så mysigt Tanta =)

Ligg för fasiken inte å krysta hemma denna gången med hehe =P

Man känner av allt mer för varje graviditet å tänk på att de går fortare för varje gång med..

E la inte så på alla iof.. men många.

Så gick de fort å få ut Tobbe så kommer de förmodligen gå ännu fortare me bebis i magen..



Mys mys mys, vill me ha bebis =)

men har redan 2 vakkra flickor.



Pösseli



2009-03-28 @ 09:53:01
URL: http://ungmamma.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0