Fredag.

Ja då sitter man här va ett tag sedan jag blogga tror jag *ler*
Man hinner ju inte så mycket, min tid går ju till barnen , tvätten och pyssel med att hålla fint hät hemma.
Men de gör jag med glädje älskar att få va med barnen de ger en så mycke energi och lycka,
även om de gör en gråhårig ibland speciellt när Tobias får sitt egotrotts och ett sjujäkla humör utan dess lika.
Vulkanutbrott är en spott i havet mot hans utbrott hahaha
Men de är ju en period så de går ju över detta med =)

Saknar min älskade man som jobbar ♥
Har super ont i örat och bihålorna så ingen höjdare.
Tobias är felfri & Max är bara snorig en riktig snorunge just nu *flinar*

Idag är de tvätt och städ på schemat, ska skura golven med så de blir såå fint.
Men får ta de i sakta tempo då man inte är alls hundra..
Ska ju hjälpa mor & far att flytta i helgen med om vädret inte är för illa.
Så de blir Skultorps bor på heltid snart kommer sakna att ha mamma 5 minuter ifrån ..
Ja ja jag vet vi har lixom inte klipp navelstängen än mellan oss tror fan jag och pappa har en med *skratt*

Ne ska sätta lite fart & va med Tobias nu när Max sover en sväng.

Kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0