Höst.....

Japps idag är de lite höst väder med *mysigt*
Vet jag är lite felinställd hehehe men de är rätt mysigt när man sitter inne ser hur träden vajar man har tänt lite ljus och kan mysa med en kopp kaffe .

Igår hade mannen och jag filmkväll vart riktgt mysigt ♥

Dagen D då...
Ingen aning om vad som kommer att ske idag...
Antingen ska vi hjälpa mor & far med sista flyttlaset eller kanske min bror ska ha kalas, han brukar medela om sånna saker ett par timmar innan vi ska vara där haha

Handla lite kanske vill till babyproffsen och kika med....
Städa kanske vore inte fel behövs ial. dammsuga hmmm ja man får se va dagen ger...

Har ial. fixat med en sak hoppas på snabba framsteg ang. detta =)
Härligt med hemlisar får ju folk att spekulera hej vilt utan en aning hahaha

Just de har fått ett fint akvarium & fiskar oxå så har 5 inflyttade fiskar & en algätare infyttade hos oss,
rätt mysigt med akvarium inget stort men Tobias är så nöjd över sina fiskar =)
Ska försöka lägga upp en bild här annars kasnke den bilden kommer in på bdb.

Nu ska ja häva i mig de sista kaffet sedan pussa på gubben och leka med Tobias som vill detta,han är just nu trollkarl och trollar bort sig haha
Max sover läääänge idag verkar de som iof. va han ju vaken hela natten och va lessen,
lite magknip som ställde tilll de för han mammas bebis♥

Annars är de bra med oss är så lycklig över mitt liv som vanligt.
Hoppas att ni har de gott ni som är inne och läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0