Dagen dag.

Ja varit på dagis Max håller ju på att inskolas och allt funkar toppen.
Känner mig trygg med avdelningen och med fröknarna är ju Tobias gammla frökanar & avdelning.
Vilket gör att man blir lugnare & tryggare jag vet hur allt funkar så de är en fördel.

Max somnade fort efter lunchen när vi kom hem och sover sött nu.

Ska fara och handla lite idag med när älskade mannnen kommer hem ♥
Mannen hade hem nya loka vattnet guu va goda de va =)
Ibland gillar jag min mans jobb extra mycket haha

Sugen på shoppa nya kläder men har hela garderoben full.
Så den ska rensas innan ja tänker på tanken, gillar ju kläder men när allt kommer fram
använder man bara vissa plagg som man låter rotera till olika tröjor & byxor.
Kör gärna på mitt basutbud. Va trist de lät!
Kanske rensa och försöka lyxa till de lite *ler*
Inskaffa ny plånbok & väska vill jag med... Iof har väl 100 väskor men plånbok är ett måste
får bli en LV plånbok kan jag tro snöat in mig på detta i tanken när ja kollat runt ;-)

Nepps ska måla naglarna nu när lillfjant sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0