En trevlig dag :)

Börjar med kommentaren från Maria!
Onej fick inga direkta som höll med mig mer negativa än positiva och hade inte räknat med nått annat.
Är ju ett känsligt ämne så hade inte räknat med nått annat.
Hur kom de sig att du kom in på min blogg har inte haft några kommentarer från dig tidgare, bara
slumpa in eller läst min blogg tidigare genom någon du känner ???

Aja skit samma..
Min dag har varit super trevlig fått fika & haft de gott med vänner idag.
Max & Tobias har busat och fart runt.

Nehe nu kommer en viss herre och är gosig ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har läst din blogg av och till rätt länge, men är dålig på att kommentera.

Har dock försökt ett par gången, men det verkar alltså inte lyckats.

Kul att läsa bloggar när det skrivs om så pass känsliga saker som just moskén

Jag hittade in till dig genom Sara

2010-04-27 @ 07:40:13
URL: http://www.yamas-my-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0