Känns inget vidare!

Ne de känns inget bra alls.
Lämna Max på dagis i morses och efter de gick jag & Tobias till lekplatsen en stund.
Men känns att Max fattades, nu är vi inne en sväng och de känns så tomt utan min Max hemma.
Gillar inte alls denna känslan vill bara springa till dagis och snosa min lillprins i huvudet hålla om han :(
Jag har nog seprationsångest! Vet ju att de går bra för han på dagis med ändå känns de inte bra.
De kommer nog kännas bra sedan innan jag vänjer mig med att min bebis blivet stor kille som går till dagis.
Va lika när Tobias började på dagis , älskar va mina barn nära så enbart sundhetstecken att ja inte kan lämna dem *ler*

Annars dagen dag!
Tvättar och ska fixa här hemma, bla. packa för morgondagen då vi far till husvagnen.
Sedan när älskade mannen kommer hem blir de en snabb vända till stan och inhandla lite samt köpa blöjor som ska med ner.
Annars så är de bara toppen med oss! 

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0