Hemma & Sjuk...

Fy fasen, har inte tid till detta de finns ingen plats ens på världskartan att ja kan va sjuk.
Men nu är jag de, ont i halsen & förkyld och små febrig...Fryse & svettas om vart annat!

Skolan går toppen mår så gott som de bara går att göra, jag får ju göra de jag gillar ,
kan ju inte bli bättre då =)

Har idag ringt runt lite för ordna studiebesök för min del inom missbruksdelen.
Va ju inte de lättaste men fått tag i en kille som ska ringa upp.
Finns ju inget längre för missbrukare och de gör mig fly förbannad att folk inte kan
se till individer men en sådan missär livsstil och då är vi på 2010, skamm är va de är!!

Ska strax ta tag i hemstudien ang. utvecklingstörning har ju 2 dagar till  på mig men vill gärna
försöka få in den utifall febern blir värre....Hope not !!!

Just de fick en ny mobil av älskade mannen i födelsedags pressent en HTC är så nöjd !

Ne dax att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0