Arg!!

Ja nu är jag förbannad så de rycker om de!
Fy fan för er nu klipper ja de sista bandet och totalt skiter i er! GHAAAA %@%¤%¤¤%#"¤#

Annars har jag haft en sannsad dag med nerverna cool lugna *ler*
Har tvätta & bäddat rent i Max säng sedan damsuget.
Nu sover vårt namnsdagsbarn en sväng han sover aldrig på em. så blir kul och se
hur de går att lägga han sedan vid 19.

Tobias är nu helt bra så skönt, han ser nog fram emot att få komma tebax till förskolan
och få leka med sin bästa vän.

Tror ja börjar bli förkyld med sa ont i skallen och känner mig sådär seger..


Inget paket idag heller sååå seg leverens har ja aldrig varit med om men skulle komma denna
veckan ial. då det va utsänt jiiiho grattis nötter till vinsten av segast leveranser!



Kommentarer
Postat av: sara

Du får gärna maila och berätta vad som hänt?

Har ju mina aningar som jag gissar är rätt :-(

2010-02-01 @ 20:06:31
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0