Bantningskur...?

                               
Ja de kanske man kan kalla influensan som ja drabbad av *gråta*
Måde dåligt igår kännde mig jätte förkyld så va upp och handla alvedon & nässpray.
Men vakna i natt att de bara small till med frossa.
Hade sådan frossa att ja typ krampa sen börja de ila i magen mådde så illa.
Så kära toa blev mig kramvän *nice info va* hihi

Nu är man & barn och handlar lite, han fick va hemma idag hade aldrig gått varit själv med 2 små.
Mår så dåligt men ändå sitter ja här och bloggar hmmm
Försöker få i mig mitt kaffe ial. annars blir ja nog sjukare kan inte leva utan mitt morron kaffe.

Har planerat så nu är ial. datarummet klart i mina tankar så de ska göras om när ja får energi.
Sen är de kök & vardagsrum som ska få komma i ordning kommer bli toppen.
Kommer ha hjälp från Johan så får se när han kan så vi kan ta tag i allt.

Ne ska prata med Sara på msn en sväng skulle ju dit idag men får bli en annan dag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0