Dunder snuva.

Ä dunder förkyld såå dumt!
Har ju inte tid med sånna dumeheter ska försöka införa en lag mot förkylning efter 18 års ålder haha
Man kan ju alltid prova och skriva en motion om de hela *S*

Annars idag har vi bara varit ute lite snabb och köpt nässpray som sa motverka rinnsnuva....BULLSHIT !
Min j*vla näsa rinner fortfarande *morr* !

Snart tajm för hämta hem Tobbe bus från förskolan med =)

Just de mina planer verkar rasera ännu en gång sjuksköterske linjen verkar inte alls finnas i
Skövde inväntar just nu att en frå "his" ska höra av sig ( högskolan i skövde )

Jäklar va snabbt vardagen kommer så mycket som ska klaffa jobb , semester , studier?
Eller va hemma så länge man kan så mycke att fundera på kanske ett i-lands problem men just
nu känns de som värsta problemet..

Nepps snyta mig fixa till mig =)

Adios


Kommentarer
Postat av: Anna

Ajaj.. Krya på dig! ;-)

2010-02-04 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0