Svart.

                                                   in the darkness

Är mitt hjärta av hat för er... 
Kommer aldrig förlåta kommer aldrig förstå eller ens ha viljan till att förstå mig på er.
Förstår inte hur ni tänker ..... Konstigare folk får man leta efter!

Så mycket som bubblar i mig skulle vilja säga så mycket skulle vilja ställa till med en
sådan stor scen få er må så dåligt att ni inte vill leva mer att den dagen ni hamnar i graven så
ska ni vrida er av ängslan över de elaka fula beteende ni haft under er levande tid.
Ja herre gud va arg jag är idag.

Sara - i´s  the same story .....

Skulle ju lägga upp den bloggadward ja vart tilldelad skulle ju bli en happy blogg men
ikke nån  idiot va ju tvungen till att pajja min dag.

Tur man har gossarna de gör att man blir glad igen ial. på ett bättre humör
och man tänker inte så värst mycket på de där dumma äcklena.

Fredag med av allt man kanske ska öppna en flaska rött ikväll trycka ner ett sugrör
och skita dricka ur glas och lyssna på gammla låtar från förr hahaha
Guuuu  så patetiskt tänkade skojja bara men ett glas rött skulle va gott!

Rätt skönt och blogg känner mig lite more happy nu =)

By the way .. Nu när man sitter här hade en sådan drömm i natt ,finns en människa som kommer
in i mina drömmar då & då samma person , denna person finns från mitt förflutna kan de betyda nått tro? Alltså inget sådant där kärleksdravel nu denna personen har väl haft mitt hjärta men inte på
det viset..Nån som vågar ha ett ord med i spekulationerna ?

Nu ska ja ta mig en kopp kaffe och nätshoppa tror jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0