The blogg.

Yes min blogg mina känslor mina tankar och ja älskar den!
Man kan känna sig däven, lessen ,förbannad men blogga och man känner att de mesta lättar.
De ger en lite perspektiv de man skriver om va man känner. Tack blogg !

Annars maken är hemma och är sjuk de gillar vi inte man ska va frisk!
Som ja påpekat förr borde en lagändring införas och sjuka borde förbjudas visst vore de nice
om man kunde införa en sådan lag *ler*

Läst som svininfluensan idag bluff eller va de ett hot ?
Bluff i mina ögon de har kostat staten en massa men va de nån hjälp med massvaccenationer.
Ja kanske vi får väl se va de kommer fram i sedan när de utvärderat.
Ja va ju både för & mot vaccenation gillar inte de biverkningar som kan komma i framtiden.

Idag känner ja mig som en väldigt trött 2 barns mamma inte ens sminkningen hjälpte till
att få mig till att känna mig piggare.. Herre gud !
Hatar ha påsar under ögonen som inte ens går att sminka bort!
Hoppas att mitt nya smink kommer i dagarna de vore underbart *me like*

Doftar kaffe mmmmmmm har ju bara satt i mig endel av den varan idag men de kommer bli
fler allt för att vakna *ler*

Jo va ju på ikea igår shoppa lite smått hitta bla. nya dricksglas helt underbara =)
Men va folk de va där !  USCH USCH !

Ne nu ska ja hjälpa sonen som spelar PS3 han är lite liten än för att fixa de men han får prova sig fram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0