Bill ha som Tobias säger *ler*

Vill ha massor av nytt bland annat :

- Nya kläder

- Ny tvättmaskin ( den gammla fungerar bara vill ha ändå )

- Hårfärg

- Ny klocka

- Nya glasögon

Ja de va väl lite av önskelistan hahaha
Skulle vilja gå ut på en shoppingrunda utan barn och bara lyxa de vore nice!
Men det kostar ju att gå ut för att lyxa de va ju de med haha Aja drömma är ju gratis ial. *ler*

Håller på att tvätta idag med ovanligt som den *not*
Lite irriterad på endel som inte gör nått och ändå klagar huuuu
Här är de jag som oftast städar / tvättar - alltid jag *ler* / ordnar med barnen och lagar mat de
dagar Peter inte är hemma.
Han gillar ju laga mat så då får han dona med det när han kan =)
Jag gör så mycket ja bara kan här hemma för att Peter ska kunna njuta när han kommer hem.
Anser att de är mitt " jobb " att hålla de iordning här hemma är ju jag som går hemma och Peter jobbar.
Blir ju annat den dagen ja går ut i jobb eller studier vet inte hur de blir på den fronten än..

Dagen idag då är inte helt planerad ska ta barnen och fara till Apoteket ial. behöver hem Alvedon..
Sen blir de väl ut och busa , jo va ute och åkte pulka igår på kvällen och Tobias tar pulkan och drar över de största guppet som fanns och de va inget litet gupp ja skulle inte valt de va han flög hahaha
Max åkte pulka med för första gången de va smått skoj tyckte han sen satt han mest och lekte i snön.
Men de va bra kallt för de blåste så va bara ute nån timme men de är bättre än inget ial.
Minst en 30 minuter behöver ja va ute var dag för må bäst med vissa dagar blir ju inne dagar beroende på väder och hur barnen mår sen behövs de ju när de är tvätt / städ dag tar ju en dag att utföra de när man är själv med barnen för de är blöjbyten som stör samt mat och lekstunder med stora & lilla killen de är ju så.

Ååå nu kom de mail från Po.P me like =)
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0