Första blogg inlägget för 2010

Ja har ju inte bloggat sens förra året *ler*
Har haft en underbar jul och toppen nyår så kommer inte klaga nått vidare på de förra årets
avslut utan lägga undan de negativa och glömma ingen energi alls på det.
Få som kommer förstå detta med de negativa med kommer inte gå in mer på det ...

År 2010 va kommer detta år ge oss då tro mer än att :

* Tobias fyller 4 år - inser hur stor han är när han nu duchar , tvålar och torkar sig själv efter duchen kanske ett konstigt uppvaknande för att inse att han växt men ack mammas första pojke är stora killen och jag kan bara följa med utvecklingen att han vill börja klara sig själv.
Är väl en curlingmamma som gärna vill va där med en hjälpande hand men nu får ja dra mig ett steg tebax och låta han få försöka själv..

* Max mamma bebis blir 1 år - PANIK!! Vart tog de året vägen ?!
Bara inse även liten bebis blir stor *ler* Kommer ial. va min bebis på nått sätt haha

* Framtiden - Jag får ta tag i jobb eller studier eller båda alternativen, vill ju gå hemma men verkligheten kryper sakta fram och visar sig , man får ju inte allt här i världen ;-)
Har mina planer och mina drömmar hur de blir kan bara framtiden sia om och ja får se de dag för dag vad som ges.

De kommer bli ett spännande år och de ska jag njuta av =)

Nu ska ja njuta av kaffe och mysig Söndag med lá familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0