REA!

Yes nu är rean på gång på Polarn & Pyret och jag är laddad till tänderna för att gå lös
och shoppa lite till pojkarna =)
Ska bara vänta på tvätten blir klar & hängd så drar jag.
Bara hoppas att jag hittar nått , brukar ju bli så att man inte alltid finner nått när man är shoppingladdad *ler*

Sedan efter de hem & köra ett pass med pilates beroende på hur ryggen känns efter shoppingen..

Nån som är inne och kan tipsa på bra inredningsbutiker & vart man kan hitta snygga köksklockor ?
Skissat upp i huvudet nu så vet på ett ungefär hur de blir sedan här hemma =)
Men att hitta nån snygg köksklocka har varit svårt jag vill ju ha den men de stora D.et
så tipsa på med länkar !

Va ju på bvc i veckan oxå , Max väger lite än men vi får se va som skett efter sommaren.
Han väger nu 9210G & är hela 79.3 lång.
Han är längre och mindre i vikt än vad Tobias va i hans ålder så han blir lång och ännu smalare verkar de som.
Lika pappa båda 2 inte som mamma kort & tjock *flinar*

Nu tvätten klar och ja ska shoppa *wiiiiiiii*

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0