Sockersött!

Ajjemen ny målade naglar så sött så ;-)
Hann med massa innan de va dax för lämning på förskolan.
Peela ansiktet & la sedan en ansiktsmask , måla naglarna , sminka mig ja tänk om alla morgonar
kunde va så lugna *ler*
Tobias och Max "spela" fotboll och hade de så kul så de roa sig utan mig *ler*
Har idag satt in alla räkningar skönt att de är inne i tid skulle inte dra på de som endel gör.
Betalar sista dagen ne inte min melodi in men de och va fri sedan från dem =)

Ska ner till stan strax med ..
Ska göra lite ärenden och kolla efter nytt naglack kanske och se om man finner nått annat skojjigt.
Hittar säkert nått de är aldrig svårt haha
Bara skor som är svårt att finna...
Hitta ett par igår men vet inte ångrar nog att ja inte köpte dom..
Ändå sa Peter att ja skulle köpa dom hmm aja får åka dit och se om de finns kvar.

Ne måste köra på här hemma massa som ska göras åker ju på fredag så behöver packa massa
och fixas här hemma med huuuu jobbigt skulle vilja lata mig :-P
Men de är inte min melodi de heller 200 bara =)

Adios  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0