Tyst eller nja...

Tobias håller ju munväder så de räcker haha
Max sover sött samt far i huset han kom ju hem sent och väldigt glad i hatten Haha
Han lär må skönt när han kommer upp på benen befarar jag men de är självförvållat ;-)

Ja tillbringa min kväll i soffan och kolla på Gröna milen älskar den filmen.
Chips & grogg fick även göra mig sällskap, va länge sedan ja tog en grogg va nog förra sommaren.
Välsmakande va den ial. och varm vart jag inte van att dricka polsk sprit haha
Men inte vart ja full eller så utan den räckte att smutta på under kvällen.

Ja hade ju planer på dagen men tror de kommer bli inne dag idag.
Blev så glad by the way att skövde ska få ett lekland kommer bli topp topp skoj =)
Och snart kommer min baddräkt och då är de äventersbadet här som gäller !

Nehe nu ska ja kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0