Äntligen =)

Är Torsdagen här och efter Peter slutar jobbet far vi iväg till campingen.
Denna helgen är de dragspelshelg där nere så fullbokad camping massa glada människor
så de kommer bli toppen skoj =)
Är faktisk inte bara pensionärer :-O

Så nu är pojkarna på förskolan och jag har rakat benen & duschat, ska plocka ner tvätten
och packa till oss alla.. Min uppgift se till att alla har kläder med sig inkl. mannen & mig själv samt se till
att sopor samt alla 1000 ting som ska va klart innan vi far =)
Men de gillar jag att va den som har koll på detta för då kan jag va lugn när vi far och behöver inte grubbla
om Peter stängde av diskmaskinen eller gjorde jag de osv.

JO mannen tyckte jag hade varit så redig över städat garderoben så att han tyckte att jag
kunde allt få fylla på lite nytt med , älskar han så ♥
Så har ju spannat in redan vad jag vill ha så blir inte svårt att inhandla.
Dock lite surt en kläning som ja vill ha finns inte i butiken utan bara på nätet men från samma butik
finns de t-shirtar som jag vill ha i butik men inte på nätet *störande*

Ne nu ska jag sätta fart ska bara kolla en sak innan.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0