Delade känslor.

Mmm sitter med delade känslor är på gott humör känner mig pigg & glad, men ändå ledsen.
Max vart jätte ledsen idag med när jag skulle gå gjorde så ont i mig!
Så ska hämta han 1 timme tidigare idag samt ev. gå dit en stund så han ser att jag kommer & går med ändå
kommer tebax efter en stund, blir lite mer inskolning för han.
Tobias gick de super lätt att skola in på dagis så detta känns tugnt har inte behövt hantera sånnt förr.
Men jag hoppas att de kommer bli bra vi får ge de tid då jag är med och hämtar tidigare.
Gör vad som helst bara han har de bra, och skulle de inte funka alls så kommer han få ta "sommarlov"
och så tar vi det till höst ist. då jag kommer börja studera.
Vi kommer ta de i hans tackt och se till hans behov.

Idag skulle jag fart till Evelina på kaffe & tjattrat bort ett par timmar men fick 
skjuta på de till nästa vecka genom jag inte kan lämna stan.

Så tvättar lite nu och ska väl fixa lite här hemma.
Skulle verkligen rensa min garderob !
Den ser ut som en bomb slått ner, ingen ordning längre.Hade bra ordning tills Tobias & Max rev ut allt *ler*
Sen är de massa kläder som är förstora och kläder som man sparat för att aldrig använda typ.

Ska handla lite idag med sedan när mannen jobbat klart, behöver ha med lite till helgen ner till husvagnen.
Samt behövs endel hem, sen ska ju Tobias sluta med napp pressent inhandlas han har sett ut och
berättat vad han vill ha så blir idag vi köper den, han har varit jätte duktigt.
Även om han frågar efter den på natten och gråter lite så går de över på 10 minuter.
Stolt över min stora kille ♥

Nupps nu ska ja sms Kikki =)

                                                                        Ha en skön dag i solen !
                                                                        vår/sommar sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0