....?....

Vet inte hur jag känner mig , ledsen ,arg ,besviken men ändå tom på känslor.
Först blev jag glad sedan livrädd sen inse att jag blivet lurad och allt skedde inom 24 timmar.
Va de hela handlar om kommer ja inte gå ut här med men jag hoppas att jag aldrig får va med om
något sådant igen !

Annars så är de Fredag och tjam för husvagnen i helgen ska bli skönt.
Även om de regnar så har de sin charm de med , mysa hela familjen , spela lite spel och läsa böcker
och ha lekar inne ♥ Packar lite som ska med kläder osv.

Max är lite gnällig & feberig hoppas att de inte blir värre.
Nu så är de fukt tajm fram röstat av barnen enhäldigt så ingen talan i de bara utfodra *ler*

Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0