Förändring.

Kan ju behövas planering inte va duktig i ett par dagar..Tänk på det.
Endel ger sig in i saker men faller lika fort igen man blir bara en loooser på de viset!
Väl sagda ord av en underbar tjej ♥

Och till hänvisning till rubriken sitter ja och funderar på en förändring ang. mitt hår.
Kollat bilder på olika frisyrer korta / långa / meldellånga men herre gud va svårt.
Så får boka tid hos en frissa , nån som kan tipsa om en bra frissa här i Skövde?
En som kan se va man passar i. Har ju min frissör men vi träffas ju även privat & hon älskar mitt
långa hår och vill inte klippa mer så. Så ska de bli förändrning för jag va förädisk mot henne ;-)

Pojkarna är på dagis och de går ju inget vidare med Max men pratat med Matilda & även
Caspers mamma ( båda jobbar på förskola) Och de säger om de är en svår inskolning kommer de bli
till fördel senare & att  Max kommer bli ett äkta dagis barn.
Men ärligt de gav mig inget bättre känsla för detta, min pojk ska ju ha de skoj inte så här.
Så vi ska prova nästa vecka och funkar de inte då får vi överväga om vi ska avvakta ett tag.
Usch känns så jobbigt detta!

I dag ska vi åka till badhuset ial. med pojkarna och mysa ♥
Sedan kommer även min kära mor dit efter sitt jobb så de kommer bli skoj detta.

Nix pix ska kika vidare lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0