Full rullle

Sova går ju an för de som inte har barn eller behöver ta hand om dom *snark*
Har haft mer ett maraton i natt , Tobias har drömmt & vaknat massor och Max har rullat varit ledsen.
Så full fart hela natten men jag känner mig ändå rätt pigg lite små huvudvärk men inget som stör så.

Dagen idag då..
Tvättar våra sängkläder och ska pyssla lite här hemma, sen får ja se om jag inte åker ut
till pappsen och kikar in den nya bilen. Fått lite ledtrådar och va jag förstått är de en fabriksny bil,
men mer har jag inte fått veta en blå men om de va lureri med de men vete katten =)
Så blir nog ett besök ut dit sammtidigt få kaffe med sällskap ♥

Woho och i morgon ska jag och bästa tösa på stan och fika va så länge sedan jag och Jennie sågs ♥
Så imorgon går byn osäker en busig tös & en galen tant *S*

Länkar er vidare till vännens blogg där ni kan läsa ett blogginlägg som en annan hemmamamma bloggat
om som va väldigt intressant.Va de jag blogga om igår.
Sedan att vännens blogg sida innehåller massa skoj på köpet bjuder jag på.
Som matrecept och bakrecept och massa annat skoj =)
Så kika in till ----> http://www.snexig.se/
Om ni väl läsa inlägget som den andra hemmamamman bloggat gå in på inlägget : Madeleine Lidman är grym!

Nu ska tvätten hängas, njut av solen alla som är in =)

Kommentarer
Postat av: "Snexig"

Tack :-)



Där måste jag nog hålla med ;-)

Sova, vad är det? haha

Har man småbarn finns det inte på kartan.

Det är fakta.



Kram

2010-05-19 @ 14:56:30
URL: http://snexig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0