Hjälp!

Va ont jag har, sitter i mellangärdet gör så ont till och från att jag kräks *gråter*
Och mannen får inte gå hem från jobbet F A N VA JAG HATAR HANS CHEF!
Jag förstår att de är många sjuka på jobbet men Peter kan inte rå över att jag är dålig.
Jag skulle ju behöva få nått för detta funderar på om de är magkatarr eller nått sådant.
Är helt slut , stackars barn ja är inte aktiv alls idag.
Sitter en stund får lägga mig på golvet sen stundtals springa till toan.
Men jag får försöka va där för våra prinsar så mycket jag kan!
Har ju ingen att ringa så heller mjo pappa men han har så de räcker med sitt så
tänker inte störa han. Han har massa med huset och sin gammla farbror.
Jag vet att jag klarar de dock även om ja inte har orket för jag måste ju.
Man får ju preoritera på va som ska göras.

Ne orkar inte med detta heller så ska lägga mig på golvet med pojkarna och köra bil
Hejja bilmattan *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0