Ho Ho Marry Christmas :P

Aaa de kan man tro är på G om man kommer hem till oss vi har nämligen en tomteklädd Tobias idag
med luva och allt HaHaHa Barn är underbara ♥

Haft en toppen bra helg nere på campingen med massa dragspelsmusik och människor,
har varit dragspelstämma så stämmningen va de inget fel på :P
Tobias sprang runt och busa med alla helt underbart, vart dock inte de bästa vädret men regna inte ial,
mer än nån liten skur som kom så helt okej.
Va över till Borås oxå en sväng på Lördagen gött och komma ut lite och annat *ler*
Söndagen va ju "min" dag både mors dag & namnsdag fick paket och hade en trevlig dag.
Va även över hos mina föräldrar och fira mammsen oxå.

Idag har jag städat & tvättat lite väntar på pappsen ska komma över oxå =)
Satt och tänkte på de förut, är så evigt tacksam över mina föräldrar de har älskat mig
vilkorslöst oavsett va jag gjort, de har alltid funnit där när jag behövt dom och utan dom hade
jag inte idag stått upp.Tänk om fler hade sådana föräldrar de är ont om sånna i dagensläge
verkar de som idag, de verkar mer som föräldrar anser sina barn som nån slags börda så många
som bara klagar fan bit ihop och finns där ist.

Ne ska kolla lite fick tips på en bra sida att shoppa fina kläder på *me like*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0