Ordning & reda.

Jajjemen de är det i min garderob nu =)
Tog ut allt och börja om från scratch (stavning?) Aja ial. ut med allt och sedan rensa!
Fick nästan 2 ica påsar med mammakläder trodde jag hade plockat ut allt , men missa lite då..*ler*
Sedan 5 jeans i alldeles förstor stl. samt finbyxor en kläning  med massa mer.
Kasta lite med kan inte behålla allt och de fanns antingen pyttehål eller märke på de annars
hade jag givetvis skänkt vidare kläderna.
Så nu är de bara shoppa lite nytt behöver lite baströjor samt nån mer kläning och nån mer
kjol samt lite nya leggins osv. osv. Haha vi får se hur de blir med mina önskningar *ler*

Annars så blir de lugnt idag håller på att plockar lite här hemma.
Blir att köra en maskin med tvätt så tvättkorgen är tom när vi far iväg imorgon.

Mår ial. bättre nu ömar lite i mellangärdet men under kontroll.
Nu hoppas jag att både jag och de små kommer va friska varit mycke nu de sista.

Ne ska kolla lite på kläder kanske skriva önskelista till gubben HaHaHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0