Ruggit!

Ja fy, fryser och är ruggig.
Gillar inte detta regn eller gråa väder!

Skulle ju fart till Aspö med kikki och hennes boy´s men nehe regnet pajja för oss!
Så vart en sväng hem till henne och de va lika bra de babbla och bara hade de toppen skoj.
Sen har ju hon skaffat en kanin så lite djurkontakt vart de juh ändå *ler*
Nanin sa Max men frågan om de va en lyckoträff för han har aldrig sagt de tidigare.
och sa de inte mer men sött ändå ♥

Nu verkar de som dagis funkar bättre för Max för idag hade de gott jätte bra,
varit med mer och lekt varit glad och nöjd, så där släppte en stor sten från en mammas ♥ !
Men nu blir de ett långt uppehåll inget förens på Tisdag next week men iof. är jag glad för få ha han hemma och
min stora kille.. Skulle om jag fick välja bara va hemma med barnen men vår verklighet ser inte ut så att de skulle passa.
Visst man väljer hur man vill men känner ändå att ja vill läsa jag har mitt mål i mitt liv eller
rättare sagt i vårat liv för Peter är lika delaktig i allt ja gör.
Vi är ju ett team ♥ En familj som jobbar mot samma mål och framtid.
Visst låter de som en rosa drömm fyld av kärlek *ler* De är vårat liv de =)

Ikke sa nicke tajm att slöa soffan och be en bön till änglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0