Spikat!

Ja då är hösten spikad *happy*
Börja dagen med lämning på dagis, kom sammtidigt med kikki så skjutsa henne till skolan
och satt och tjattra lite samt att jag la in mina kurser!
Så lagom med 500 poäng ska ja läsa till hösten =) Kommer bli tufft men fan så bra de kommer bli.

Håller på att fixa lunchen en kyckling soppa lite asiatiskt så =)

Sedan ska min älskade pojkar hämtas från dagis och sedan bus på Aspö med kikka och hennes
2 pojkar om de inte blir regn då för då får vi hitta på annat =)

Va och handla lite till fiskarna igår med ny sten osv. de ska ju oxå ha de fint.
Kika in på de fina kaninerna så söta men de räcker med fiskarna.
Titta får man ju dock göra alltid *ler*

Nix nu ut till lunchen!

Sista bara, stör mig så förbannat !Så patetisk som människa ska man inte va spec.
inte om man har barn och ska kalla sig vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0