Sweet as candy!

Ja eller nått i den stilen gott ial. i den bemärklesen att vi idag åker ner till campingen ♥

Börjar lite med gårdagen...
De hade gått bättre för Max igår på förskolan, när jag kom dit gick han runt och lekte och va glad.
Kan säga er att de släppte en stor sten från hjärtat, fy satt ju här hemma med jätte ångest.
Kände mig som en jätte elak mamma , men nu väkar de som de vänder och ingen är gladare än jag.
För de är ju meningen att förskolan ska va nått possetivt annars finns de ingen mening med de.
Utan då hade jag nog kollat efter dagmamma och sett om de funkat.

Sedan va vi ju på badet och fy fan va kul vi hade, jag lyckades lura mor min att åka vattenruschkana haha
Hon är ju höjdrädd och hon tveka lite men hon gilla det.
Mannen prova vildforsen och han räka ut exakt för de du gjorde A !
Så jag vägra prova den , men han åkte den igen och då mot slutet satte han sig upp och då
gick de mycket bättre, får se om ja provar den nästa gång.
Tobias blev modigare och åkte lilla vattenruschkanan själv flera gånger och hade topp skoj.
Nästa gång funderar vi på att låta kidzen va lediga en Tisdag då mannen är ledig, och ta verkligen en heldag.
Ha med oss lite att äta / fika på och bara ha kul!

Ne kommer inte på mer att blogga, ska kolla lite på nätet efter saker så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0