Tidig morgon

Som vanligt här strax innan 6 va vi uppe =)
Och natten som va de inte möe till sömn då Max hosta som den och snurra.
Men redan plockat ner tvätten, bäddat rent i Max säng ,bäddat sängarna är en sådan
som inte gillar att ha obäddat.
Plockat fram lite som ska med ner till husvagnen och idag så kommer min mor & far komma
ner med sin vagn och sova där en natt.
Så hoppas på uppehållsväder så vi kan grilla ♥

Så nu på fm. ska de fixas iordning med allt för när älskade mannen slutar åker vi *myspys*
Vakna i natt att han kom över till mig och höll om mig ååå va jag älskar den mannen ♥

Pojkarna busar och de är full fart då trivs jag *ler*
Barn ska låta barn bara de är glada fast de klart nu på morgonen får de va lugna man får ju
respektera grannarna alla går ju inte upp som vi på morgonen.
Tyvärr så är de ju inte alla som respekterar ...
Avskyr när folk kastar snus / ciggfimpar överallt så jävla äckligt eller låter sina djur utföra behoven inom området.
Iof. kan man bli vräkt här ifrån om man kastar fimpar/snus eller rastar djur inom området,
då de går under sanitär olägenhet vilken ja anser är rätt.
Finns ju askkoppar stora som blomkrukor utanför var port så varför ska de slängas på marken?
Max fattar ju inte att man inte får röra de när han går de är brist på respekt att inte kunna ta hand om
sin skit, man kan ju undra hur de gör hemma hos sig, bara kastar omkring sig skit?

Nu ska jag fortsätta här hemma ha en trevlig dag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0