Tomt!

Alldeles för tomt!
Båda barnen är på dagis och känslan av att lämna nu bebis Max oxå ger mig ångest.
Min lillprins har blivet stor och de gick så fort!
Vet ju att han har de jätte bra där och att han trivs, nu va de 3 dagar sedan han va på dagis sen sist.
Men när jag tatt av han gick han in på sin avdelning och sträckte upp direkt armarna mot Silvi, så
de va inga problem , men när vi skulle vinka hej då rulla stora tårar ner på hans små kinder.
Men bara le och gå vinka och säga mamma kommer sedan, men de kändes som ett hugg i hjärtat.
Men han går ju bara ett litet tag nu sedan blir de långt "sommarlov" för båda pojkarna och herre min ge va
jag längtar. Är väldigt hängiven/beroende av våra barn och min man ♥
De är verkligen mitt liv mina pojkar och våran vardag, men träffar man sin själsfrände och får små
under kan man inte mer än njuta , jag känner mig verkligen lycklig lottad ♥

Skulle kunna blogga i en evighet över hur tacksam jag är för mitt liv och för hur jag har de,
men kanske inte skulle bli spännande att läsa *ler*

Funderar på göra om lite på bloggen , skulle vilja få in ett snyggt tema som är mer personligt.
Men jag är ju så kass på datorer och hur man gör sådant, kan knappt använda kodmallar HaHa
Kanske ta en kurs i webb-desian *stavning fel men ja har total hjärnsläpp på stavningen till ordet*

Ne nu ska jag kika runt lite sedan läsa ett mail =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0