Tid!!?!!

Yes funderar på hur fan man ska få tiden att räcka till.
Är på praktiken och den är super, men långa arbetspass och jobbar 2 helger , sen ska jag få ihop 2st strörre arbeten under detta som ska lämnas in v.45 Phu!!!
Ska starta upp ena idag , börjar med den lättaste ;-)
Vill ju hinna med mina älskade pojkar ♥ Så får jobba dagtid & sedan leka fram till pojkana ska sova
och plugga nattetid, sova är ju ändå såå överskattat !

Längtar till nästa vecka då börjar vi att riva tapeterna i köket och börjar fixa där hur skjutton vi ska lösa allt med tiden haha Älskade mannen ska va lite ledig så han får slipa & måla taket själv.
Men de är ju enmans jobb så kommer bli tipp topp!

Mja ska man skriva mer då...
Kommer ju inte på nått, eller jo !

Tobias fäller en såda go kommentar när ja blir stor ska jag bli som morfar ha 2 raggar volvobilar och en riktig raggarbil! De är mammas pöjk dä =) 

Ne de här går inte de, gör som vanligt sparkar mig själv ur stolen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0