Aj aj aj..

Ne ryggen är INTE bättre och har ingen läkartid förens i morgon :(
Men ska då få komma till en speciallist så får vi se va som kommer att sägas.

Annars så gläds jag av mit VG+ som jag fick på mitt arbete, kan tilläga Vg va högsta betyg nivå
på arbetet så nöjd som den.
Ska idag slänga in mitt sårvårdsarbete som försavnn med kaffe badandet av data,
men har ju anteckningarna kvar så inga problem, till och med hitta mer info på nätet som ska
läggas till så de kommer bli ännu bättre nu =)

Hämta Tobias vinteroverall oxå igår den va lite stor med de är ju ett tag tills den ska användas,
samt han växer nog lite till sen har man ju mer kläder på sig så vi kör på den annar får vi köpa ny.
Insåg att han inte har nått fodrat regnställ så får inhandla detta.
Köpte mig ett par riktiga promenadskor i ala gortex matrial, fötterna är
de värt att lägga pengarna på.Nått min mor & far alltid säger och ja gör nästan alltid som
dom säger hihi

Ne om man ska sätta fart, mailar nog dig idag A vi får se hur jag hinner =)

Myrsteg ut aj aj aj ......aj! 

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0