Nyklippt & Nyfärgad.

Jajjemen så gött!
Håret är klippt, blev lite kortare & uppklippt så nöjd, sen färgade ja håret,mörkt!
Jag som skulle bli ljusare haha mja så kan de va =)

Haft prov idag med hmm får se hur de gick när resultatet kommer, men en sak mvg kommer ja inte få :P

Ser fram mot Måndag då vi ska till Gbg och till rättspsyk & statsmissonen och nu fick ja notis från läraren
när vi ska på rättegång oxå senare i höst =)
Snart är de praktik med så spännande ska de bli, en helt ny erfarenhet väntar.

Ska strax bege mig iväg på ett möte, ska börja jobba lite med vill ut och jobba!
Så heltidstudier och jobba.. japp! jag har energi till tusen haha
Ne ska fixa till mig så man ser fräch ut :-O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0