Paus.

Japps tar en kaffe break från studierna, håller just nu på med att läsa på inför provet på onsdag.
Rätt så mäktigt område att läsa in genom att jag inte har nån erfarenhet på området,
kan inte luta fakta mot erfarenhet.Men de ska nog gå bra detta med.
Om inget annat så visade ju de sig på mitt förra arbete jag lämna in som gav bästa betyg =)
Så fixar nog detta med!

Så dagen idag blir till ha provsidorna som prio.1
Sedan ska ju barnen hämtas senare och då blir de matlagning samt köra en tvätt.
Visst tvätta kan man ju nu innan de små kommer hem men behöver fokus på studierna.
Börjar jag i ena ändan slutar jag aldrig *ler*

Nöjd över hur vårt hem börjar ta form, längtar tills vi kan tapetsera köket.
Har ju tapeterna men inte tiden *muttrar*
Men om 2 helger hopps vi på att kunna ta de!
Kommer bli så jävla snyggt, tror oss funnit dörrhandtagen till köksskåpen oxå som blir nya.
Mja funderar på om vi ska måla eller köra till lack...Får ju kompispris kanske ska fundera lite på de.

Nja nu va ju kaffet slut så får väl återvända till köksbordet, ni förstår ja är en sådan som måste sitta lite obekvämt kan inte sitta i en soffa blir lixom inge bra, för då åker tv:en på och fokus Adjö...haha
Men de är ju tur att alla är olika för fy för om vi alla va lika!

Puss & kram syns på stan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0