Dåtid & Nutid..

Ja va ju i Ullared i Lördags & sov i stuga till Söndag, så 2 dagars shopping!
Kan ju inte bli bättre *ler*
Gjorde av med en halv månadslön och lite där till eller många tusen vart de som gick åt men
de va de värt så mycke bra kläder och annat fint som vi kom hem med.
Blir att fara dit igen om ett par månader !
Då ska höst/vinter kläder uppdateras!

Annars jobba hela måndagen och idag är jag ledig!
Och den tillbringar jag med att förgylla min dag med att tvätta!
Har nu kört 3 maskiner blir ju så mycke tvätt när man inte tvättar en maskin om dagen.
Fattar inte de som tvättar en gång i veckan en mörk & vitt tvätt hur länge går de i samma kläder,vidrigt!

Ska ta en promenix sedan och handla sedan så ja har ett par dagar.
Imorgon ska ja jobba igen och jobba i 5 dagar som jag vet =)

Nehe nu ringde mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0