Blåser i träa idaa!

Stormar redigt ute idag, hade tänkt en promenix men vi hoppa de.
Tobias va inte alls sugen så har varit inne och plockat undan tomtarna idag.
Bara ljusstakar kvar & julegranen får se vilken dag de blir... De som inte hinns idag hinns en annan dag.

Imorgon börjar ja på de nya stället, ska bli spännande och nästa vecka kör jag igång på mitt fjärde ställe :)
Så jäkla kul att känna sig eftertraktad på jobbmarknaden verkligen en belöning för allt ja utbildat mig inom.

På torsdag ska vi hem till Tobias kompis och leka ska bli kul så får ja lite trevligt sällskap med!

Har tvättat en maskin idag för ovanlighetens skull *ler*
Guu va ja önskar mig en torktummlare !
Inte för att man kan köra alla kläder men strumpor , lakan , handukar m.m
Skulle underlätta får se om vi finner någon...

Ne Tobias vill spela lite på datan så han ska få göra de.
Ha de gott alla som är in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0