Allergi reaktion!

Japp hemma och vabbar för den stora som fått en allergisk reaktion av ett myggbett!
Ja ni läste rätt ett myggbett , han är röd och svullen runt tinningen samt kinden,
har en bula under huden på 2*2 cm samt hög feber i natt som avtog men kommer tebax igen.
Men han är ändå vi gott mod, till och med fixar att reta sin lillebror haha

Försöker hitta en baddräkt till mig och lilla magen men vet att Ellos har haft men nu hitta jag
inga...TIPS???

Har lyckats köra 2 tvättmaskiner känns gött och imorgon är de tajm för UL
ååå va jag längtar att få se sprattel!

Tänker på bror med familj och pappa som är just nu i Polen, skulle va skoj att kunna åka med och
få träffa hennes familj , allså min bror är gift med en polska :)
Har ju inte träffat nån av dom :( Men hörde att kanske hennes mamma skulle komma till sverige i
höst de vore skoj att få träffa henne.

Har en övertrött 2 åring som vill att vi ska leka nu så ja får väl släppa datan igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0