Stolt!

Max har fixat ytterliggare en dag utan blöja till och med sov utan på dagen de
30 minuter han powernappa!Redig gosse de!
Så blir nog tajm för att va utan på förskola samt ute nu bara blöja natten.

Är så himmla trött känns inte som de ska bli bättre , läser i olika trådar och nu under graviditeten
ska man börja känna sig piggare, bull shit! Inte jag =(
Järnvärdet är toppen bra så inte beror de på de, iof. jag går ju upp tidigt när jag jobbar.
Så beror nog mycke på mina tidiga morgonar..
Börjar jag 7 så går jag upp 04,40 för att hinna tvätta mig, sminka , käka frukost, sen 05,20 väcker
jag gossarna så dom får i sig lite innan de är dax att bege oss 06,10 går vi till bilen
och 06,30 är vi på sommar förskolan, kanske inte undra på att jag är trött!!
När går ni upp, nån som har lika roliga morgonar?


Ne ska kolla Tradera, letar efter en sparkdräkt till sprattel får se om man finner en sådan.
Om några dagar får vi se dig♥

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0