B-kändis?

Räknas man till de när man är med i lokala tidningen ?
Tror de för när vi kom in på dagis kalla dom oss kändisarna WOOOHO äntligen har jag slått igenom.
Okej okej lite överdrivet men vfan lite ego får man la för fan lov att va ?!

Så idag har denna B-kändis varit och handlat och som kändis som man är våga jag bara handla
2 st mango & en påse morötter ,menar folk ska ju se att jag går på diet .
Sen lassa jag i en 200g chokladkaka givetvis till kidzen aja sluta vifta med pistolen jag erkänner.
Jag smällde i mig den som lunch! Så nu vet alla de. Men hej så är de att va kändis =)

Sen for ja till min älskade pappsen och tog en kaffe och prata om ditt och datt ♥
Och senare idag kommer mammsen på kaffe ♥

Och nu sa ja bara te och vara tror visst lite åsa nisse for i mig, legga på söfflocket är rätt gött *ler*


ZzZzZzZz
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0