Magkatarr?

Mja känns som ja har de gör såå ont i mellangärdet. Iof. är de väl inte så konstigt jobbat massa och haft sjuka barn mellan de. Mycket kaffe och ingen vila. Så inte klaga utan skyll dig själv får ja nog tillägga. Igår va jag och darling och handla mat, sedan shoppa 2 par jeans till mig. Hitta dock inga snygga tröjor som ja ville ha ! Sen tog jag och mitt stora hjärta en välförtjänt ute lunch. Fick bli kina buffé , va underbart gott. Idag ska ja bara vara och de har ja allt rätt till tycker ja *ler* Ta mig ut på en promenix om en stund funderar på och inhandla nått gott. Sugen på en sallad har ju kyckling och annat gott men ingen vanlig sallad. A en får se va som sker.. Kanske bara sitter i söffa och sölar julemust *S* Just de fick en dos av egoboost! En enhetschef ringde och berätta hur omtyckt jag är de ger en jäkla massa ego! Das ego women is da shit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0