Kalas.

Jajjemen då ska man på kals idag & fira en stycke 18 åring!
Sjuk va tiden går minns ju när hon va liten den tösen och nu är hon 18!
Och jag är snart 3 barns mamma!!! WTF HÄNDE??!!?!!!

Men de är väl så livet fungerar ibland är vi med på noterna sedan överraskas vi av att livet
tar sin egna gång och vi har typ bara gått passiva utan ägnat en tanke åt dagen.
Herre gud va poetisk jag vart nu hihi

Känner mig sjuk slöö idag inte bra att gå hemma man drar på tider och man gör
inte iordning sig lika snabbt.
Men ja är lite glad över att inte behöva gå upp 5 som jag gjorde när ja jobba dag.
Dock är ja rätt morgonpigg så de funkar bra för mig att gå upp 5 man hinner ju så mycket.
Varit hemma på grav.pening i 5 dagar och ja saknar mitt jobb, drömmde om jobbet inatt
att jag jobba och de va som vanligt. Vakna av ett stort sug efter mina kollegor och våra gammlingar så
nästa vecka får ja allt fara dit och hälsa på lite.

Ne ska kolla efter en sak på nätet innan de är tajm för fixa sig fin!
Ha en fin höst dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0