Hallåj!

Oj Oj va längesedan de va jag va in och blogga!
Herre min je de märks att jag jobbat en massa de sista nu gör jag bara ikväll & imorgon
och måndag nästa vecka sedan går jag hem på havandeskapspennig!
Ska bli skönt på ett sätt men har ångest att lämna jobbet och mina fantastiska underbara arbetsvänner.
Men kommer ju åka ut och ta en kopp kaffe med dom så helt ifrån jobbet kommer ja inte att vara.

Va har hänt här hemma sens sist tro..?..
Hmm ...tänker ...tänker...
Jo barnvagnen inköpt står redo och väntar på bebis och kläder och allt är framme ,ska bara ta in bilstolen men
de tar vi närmare annars har de nog inte hänt så mycket mer..

Jo fixat nästan alla julklappar med redigt va!?!?!!
Har sten koll på de sista som ska inhandlas så bara ta en dag så är de klart!

Bjuder på en bild från v.30 ♥

bebis3

Har nu gått in i v.32 sååå underbart snart kommer bebis =)

Ne ska fixa till mig och sen är de tajm för lämna barnen och jobba.
Kommer bli så mycke bättre på uppdatera min blogg när ja går hemma jag lovar!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0