Skrik & gap!

Härlig morgon musik med en trottsig 5 åring, han har gett sig sjutton på att han ska ha kavaj idag!
What?!!?Skjorta & kavaj för gå till lekplatsen neee de får han inte, speciellt inte eftersom han ska ha den på festen
som vi ska ha i helgen för mig och min bror ( 30 & 40 års kalas ) Ja är de yngre så ni vet hihi

Verkar ial. som lungnet börjar lägga sig nu *pjuu*

Sitter & letar efter barnvagn fundera & funderar , vi va inne på köpa en begangnad
men finns ju inga frina för ett bra pris, vilka över priser endel tar för skit vagnar.
Finns ju en barnaffär i Trollhättan nya vagnar till bra pris, hitta en brio happy där för 4500:-
Men då är de drygt 10 mil dit, är de värt de frågar vi oss?!?!?
Ja vi har ju ett tag kvar tills bebis kikar ut, så vi får hålla koll.

Nu ska ja ta tag i lilleman som rivit ur hela vant lådan som jag så fint om organisera om igår,
så allt låg på sin plats snyggt & fint gissar på att de är katastrof igen.
Igentligen varför ger ja mig på att göra fint i en låda som de älskar att va och rota i, kanske dax att ge upp den
tanken..

Nepps kolla över katastof platsen och sen ta en kaffe & mysa till bebis bus i magen ♥

Kram Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0