Ont as hell!!

Har så satans ont , har fått en inflammation i tandköttet så de har svullnat så pass att de har lagt sig över halva visdomstanden, inte skönt!
Men fått medel och skölja med som är bakterie dödande så ont ska med ont förgås !

Idag händer inte så mycket,
Kompisen kommer på kaffe och tjöt.
Behövs få babbla lite :-)

Senare idag blir de en tur till min älskade mamma på sjukhuset och krama och va med henne <3
Fy va jag hatar denna jävla cancer !
Tänk om ja kunde trolla min mamma frisk men de kan ja ju inte men där emot kan jag värdesätta de dagar jag har med henne, kanske mer än man normalt skulle gjort.
Min mamma är absolut min bästa vän <3

Nu ska jag pussa på en missnöjd sessa,
va rik man är som har sina underbara barn <3


Kommentarer
Postat av: x22

Fuck cancer!

2013-05-23 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0